عرفی بازی جدید سوپرسل Clash Royale + لینک دانلود + ویدئو
پایگاه تفریحی گوگولی94

 

 

 

 

معرفی بازی جدید سوپرسل Clash Royale + لینک دانلود + ویدئو

ساعاتی پیش سوپرسل بازی جدید خودش رو یعنی Clash Royale رسما معرفی کرد. این بازی سبکی متفاوت تر از بازی های سوپرسل دارد، این بازی در سبک Tower Defense و کارتی هست که بازی بین دو بازیکن بصورت آنلاین و همزمان برگزاری میشه.

 

شما با کارت هایی که در اختیار دارید ساختمان های دفاعی و نیرو‌ی هجومی می تونید روی مپ قرار بدید و در لحظه دفاع و حمله کنید. کارت ها، شخصیت ها و ساختمان های دفاعی بر اساس بازی Clash Of Clans هست.

این بازی ابتدا به صورت آزمایشی در کانادا ، هنگ کنگ ، استرالیا ، نیوزلند ، سوئد ، نروژ ، دانمارک ، فنلاند و ایسلند منتشر می شه و بعدا به صورت جهانی پخش خواهد شد.

در این بازی از چند شخصیت کلش اف کلنز و چند شصیت جدید استفاده شده است.

چند تن از سازندگان بازی Clash Royale نیز از اعضای گذشته تیم سازنده Clash Of Clans بوده اند. در حال حاظر هیچکدام از سازندگان دو بازی باهم ارتباطی ندارند و سوپرسل قصد دارد با تیم مجزا این بازی رو به جلو پیش ببره.

آیا Clash Royale، نسخه دوم Clash Of Clans هست؟ خیر، دو تیم سازنده این بازیها بطور کاملا مجزا کارشون رو انجام میدن.
آیا شخصیت های Clash Royale در آینده به بازی Clash Of Clans میان؟ هرگز مشخص نیست که چه اتفاقی خواهد افتاد، بازهم میگم تیم های سازنده ی این دو بازی بصورت کاملا مجزا هستند، اما سوپرسل برای گسترش هردو بازی هیجان زده است.
 
آدرس سایت بازی Clash Royale: لینک
 
انجمن بازی Clash Royale: لینک
 
 
لینک دانلود بازی Clash Royale برای iOS

قابل توجه کاربران گرامی: هرگونه کپی برداری از مطالب و موضوع های قرار گرفته شده توسط پایگاه تفریحی گوگولی 94، و انتشار آن به نام خود و یا ذکر منبع شرعا حرام بوده و عرفا پیگیری خواهد شد. کاربران عزیز! ارائه مطالب جز درد و زمان هزینه نیز دارد خواهشا کپی رایت را رعایت کنید

مطالب مرتبط

نظرات ارسال شده

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: